"Super aardig, super snel, kundig advies, gewoon geweldig" - nee, we willen onszelf niet feliciteren. Daarom doen we dat ook niet. Maar we willen graag onze vijf fantastische huidige Ergobaby klantenservicedames bedanken voor wat ze elke dag doen. Elke dag staan zij in de frontlinie voor u en voor ons, zij hebben altijd een goede tip, zij proberen uw problemen in een mum van tijd op te lossen, zij herstellen productie- of verzendingsfouten en zij laten zich niet van de wijs brengen door emotionele crisissen. Zij zijn het hart van Ergobaby, het oor, de stem en de helpende hand.
Hmm... was dat te veel? Nee, dat denken we niet. En een blik op de interne Ergobaby klantenservicereviews leert ons: Hé, jullie denken er net zo over. We hebben het niet geteld, maar de woorden "snel", "zeer", "super", "tevreden", "aardig" en "vriendelijk" komen in bijna alle recensies voor.
En terecht: ons vijfkoppige Ergobaby klantenserviceteam beantwoordt vragen uit Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Spanje, Ierland, Italië, België, Nederland, Oostenrijk, Zwitserland en Zweden - en in vijf talen. Elk van onze klantenservicemedewerkers is een getrainde babywearingconsulente. Sommige van hen putten zelfs uit hun eigen ervaring als moeder. Geen vraag is te dom voor hen, geen probleem te klein en geen schade te gênant. Of het nu gaat om problemen met het inpakken van onze Aura draagdoek, een ontbrekend wiel op de Metro+, een versleten gesp op een van onze Ergobaby draagzakken, onzekerheid over het kiezen van het juiste product of een zoekgeraakt pakket - u kunt er zeker van zijn: hun ultieme doel is dat alle betrokkenen aan het eind van de dag gelukkig en tevreden gaan slapen - inclusief uw kleintje.
En omdat we het niet genoeg kunnen zeggen, zeggen we het nog eens .... nee, eigenlijk vijf keer: dank u! Dank je. Dank je. Dank je. Dank je.