Verzending en levertijd

LEVERINGSVOORWAARDEN

U kunt de actuele leveringsvoorwaarden lezen op www.ergobaby.nl. Als u de informatie die u zoekt niet kan vinden, lees dan onze volledige voorwaarden of neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@ergobaby.nl.

  • Wij leveren alleen binnen Nederland. Voor verzending naar andere landen kunt u in het winkelmenu het desbetreffende land selecteren.
  • Standaard verzending vindt plaats binnen 4-6 werkdagen. De levertijd is niet bindend. Houd rekening met 1-2 werkdagen om uw bestelling te verwerken.
  • Voor bestellingen onder 55€ brengen wij 4,95€ verzendkosten in rekening.
  • Gratis verzending voor bestellingen boven de 55€.
  • Leveringsmethode: DHL Express

LEVERING

Ons streefdoel is uw bestelling binnen één werkdag te versturen. Uitzonderingen gelden voor speciale verkopen en speciale aanbiedingen.

VERTRAGINGEN IN DE LEVERING

Zelfs als we ons best doen om het pakket binnen de aangegeven levertijd te leveren, kunnen er soms afwijkingen zijn. Als de levering vertraging oploopt, controleer dan uw traceernummer om te zien waar het pakket zich bevindt. Het kan gebeuren dat DHL zonder melding hiervan het pakket heeft opgehaald bij het pakketcentrum. Neem anders gerust contact met ons op: klantenservice@ergobaby.nl. Zodoende kunnen we onderzoeken waarom de levering is vertraagd.

Indien u een te laat geleverd artikel wilt annuleren, neem dan ook contact op met de Ergobaby-klantenservice.

Ergobaby is niet verantwoordelijk voor schade die wordt veroorzaakt door het overschrijden van de aangekondigde levertijd. Wij nemen per e-mail contact met u op als de levering vanuit ons magazijn is vertraagd door onvoorziene omstandigheden.

Als een artikel uit uw bestelling niet op voorraad is, zullen we u hiervan direct per e-mail op de hoogte brengen. U kunt het artikel uit uw bestelling verwijderen of kiezen voor een ander artikel. We behouden ons het recht voor definitieve verkoop- en prijsfouten.

LET OP

SMS-melding & E-mail-melding: Wees voorzichtig met het invoeren van uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij het afrekenen. Correcte informatie is vereist zodat u op de hoogte kunt worden gesteld wanneer uw pakket beschikbaar is voor afhaling op uw afleverlocatie.

HET VOLGEN VAN EEN ZENDING

Hier kunt u de pakketten volgen die met DHL zijn verstuurd. U hoeft alleen maar uw trackingnummer in het veld "Tracking" in te vullen. Klik op de link.

BESCHADIGDE LEVERING

In geval van zichtbare schade: Als u ontdekt dat het pakket en/of de goederen beschadigd zijn tijdens het ophalen / afleveren, dient u dezelfde dag nog contact op te nemen met de vervoerder om de schade te melden. U kunt ook online een schaderapport invullen. Vergeet niet dat u als klant de schade aan DHL dient te melden. Op onze beurt worden wij dan door DHL op de hoogte gebracht van het probleem en zullen wij u ofwel terugbetalen ofwel een nieuw artikel toesturen.

VERBORGEN SCHADE

Als de schade pas ontdekt wordt bij het uitpakken (verborgen door de verpakking), dient u de schade binnen zeven werkdagen na ontvangst aan ons te melden, zodat wij deze kunnen verwerken. Wij willen de schade altijd onderzoeken, dus u moet één of meer foto's maken van de schade en de buitenkant van de doos en de verpakking. U mag de beschadigde goederen niet retourneren, verkopen of repareren zonder eerst contact met ons op te nemen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@ergobaby.nl. Zodra u dit gedaan heeft, zullen wij uw klacht zo snel mogelijk behandelen. Wij zullen u op gepaste wijze vergoeden, hetzij met een nieuw artikel van gelijke waarde of met een terugstorting van het bedrag.